FAQ Cannastore

Account:

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik een nieuw wachtwoord instellen? – Als je niet langer over je wachtwoord beschikt, kun je bij het inlogscherm op ‘’wachtwoord vergeten’’ klikken. Vervolgens krijg je een e-mail, met deze link kun je een nieuw wachtwoord voor je account instellen.

Waarom kan ik niet (meer) inloggen? – Dit kan verschillende oorzaken hebben. Check om te beginnen of je internetverbinding constant en stabiel is. Dit kan door naar www.speedtest.net te gaan en de test te doen. Daarnaast zou het kunnen dat de voor Cannastore vereiste cookies niet geaccepteerd zijn. Als dit het geval is accepteer dan de cookies, waarschijnlijk zal de website het vanzelf weer gaan werken.

Bankgegevens:

Wat is het rekeningnummer van Cannastore waar overschrijvingen naartoe dienen overgeboekt te worden? – Het rekeningnummer van Cannastore is NL31 INGB 0008 3340 90 .

Bestellingen:

Waar blijft mijn bestelling? – Doorgaans worden pakketjes binnen 1 tot 2 werkdagen na het plaatsen van de bestelling geleverd. In een enkel geval kan het helaas wat langer duren. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat de bestelling in het weekend of op een feestdag geplaatst is. Controleer alvorens contact op de nemen met Cannastore eerst of de bestelling is afgeleverd bij de buren of een postkantoor in de buurt.

Hoe lang moet ik op mijn bestelling wachten? Meestal worden Bestellingen binnen Nederland geleverd in 1 tot 2 werkdagen. Pakketjes buiten Nederland maar in Europa worden meestal geleverd in 5 tot 8 werkdagen.

Is het pakket discreet verpakt? – Jazeker. Als rokers onder elkaar hoef je aan ons niks uit te leggen over waarom je bepaalde producten besteld. Om er voor te zorgen dat je ook aan andere mensen niets hoeft uit te leggen zijn pakketjes van Cannastore altijd discreet verpakt. Onder discreet verstaan wij onherkenbaar en onopvallend. Dit, in combinatie met het in Nederland geldende briefgeheim, zorgt ervoor dat jij je geen zorgen hoeft te maken over de door Cannastore verzonden pakketjes.

Betalen:

Kan ik met creditcard betalen?  – Ja, dit is geen probleem bij Cannastore

Kan ik contant geld opsturen? – Ja, dit is geen probleem bij Cannastore.

Hoe weet ik of mijn betaling succesvol is ontvangen? – Van elke (betaalde) bestelling ontvang je per e-mail een bevestiging van Cannastore.

Klachten:

Waar kan ik met mijn klacht terecht? – Klachten kunnen worden gemaild naar info@cannastore.nl, of via het contactformulier worden gedaan.

Producten:

Ik heb een vraag over het gebruik van een product, waar kan ik deze stellen? – Wij willen onze klanten graag uitleg en tips geven over onze producten. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan info@cannastore.nl . Ben je niet tevreden met onze reactie? Dan  kun je altijd nog de gebruiksaanwijzing of website van de producent raadplegen.

Ik ben niet tevreden met mijn product, kan ik het terugsturen? – Het is, op bederfelijke producten na, onder bepaalde voorwaarden mogelijk om producten terug te sturen naar Cannastore. Voor meer informatie zie hiervoor de pagina retourbeleid (https://cannastore.nl/retourneren/) of mail je vraag naar info@cannastore.nl

Wanneer is mijn product weer op voorraad?  – Het kan helaas een keer voorkomen dat een product uitverkoopt. Als het een product is dat nog geproduceerd wordt streven wij ernaar dit binnen een week weer op voorraad te hebben. Is jouw product na een week nog steeds niet op voorraad? Mail dan naar info@cannastore.nl

Is er ook een Cannastore winkel – Vooralsnog focust Cannastore zich op dit moment enkel op de webshop. Wij zouden het leuk vinden om in de toekomst enkele fysieke winkels te openen, helaas is dit op dit moment nog niet aan de orde.

Voor verdere vragen verwijzen wij u graag door naar onze Algemene voorwaarden. Staat het hier ook niet in? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een email naar info@cannastore.com